Внимание! Бесплатная доставка по всей Украине

Бонусна програма

Наше завдання - задоволення потреб покупця і підвищення його очікувань за допомогою донесення до нього основних цінностей компанії. Це досягається за допомогою:

-пропозиції тільки високоякісного взуття;

-затишної атмосфери магазину;

-доброзичливого індивідуального обслуговування.

Дотримання цих умов - запорука перетворення звичайних відвідувачів в наших постійних покупців.

Положення про програму лояльності Respect

1. Загальні положення

Це положення визначає, програми, умови і порядок надання лояльностей клієнтам (Respect).

Карта лояльності - пластикова карта стандартного розміру, оформлена відповідно до фірмового стилю. Має унікальний ідентифікаційний номер, є індивідуальною. Дає право на нарахування / списання бонусів за придбані товари Компанії.

Термін дії карт лояльності не обмежений.

Власник картки лояльності - особа, яка отримала карту в Компанії.

Пред'явник карти лояльності - особа, яка пред'явила карту для отримання можливих лояльностей.

Лояльності - нарахування бонусу за витрачені гроші або списання бонусів замість грошового розрахунку

Бонус - одиниця виміру лояльності, що надається.

Анкета покупця - додаток до карти лояльності, що містить повну інформацію про покупця, а так само про умови отримання карт лояльності, можливості даної карти.

 

2) Умови програми лояльності

Для постійних клієнтів Respect діє унікальна програма лояльності, яка надає переваги при здійсненні покупок.

 

Для того щоб приєднатися до клубу постійних покупців Respectнеобхідно:

• Здійснити одноразову покупку на суму від 3000 грн. і отримати карту лояльності Respect

• Обміняти карту старого зразка на нову карту лояльності Respect

Для активації карти необхідно заповнити всі поля анкети і повернути її касирові в магазині для подальшої обробки.

 

Що таке бонус

Бонуси - це можливість економити на покупках в мережі Respect.

При покупці, клієнт може розраховуватися накопиченими бонусами, а не грошовими коштами.

Накопичені бонуси не виплачуються покупцеві готівкою.

 

Як отримувати бонуси

Програма лояльності діє для всіх власників карток мережі Respect

При покупці з картою Respect, на персональний рахунок клієнта нараховуються бонуси в розмірі 5% від суми чека * за кожну зроблену покупку.

 

* Бонуси нараховуються на суму чека після вирахування всіх діючих знижок і самої оплати бонусами.

Подарунком до Дня Народження власника карти Respect є нарахування бонусів у розмірі 10%, замість 5% базових, за кожну покупку протягом 14 днів.

(7 днів до дати народження і 7 днів після дати народження, включаючи дату народження)

 

При розрахунку за кожну покупку, покупець може використовувати суму бонусів при оплаті товару, яка не перевищує залишок на картці, а також не перевищує 30% від вартості товару після вирахуванням всіх діючих знижок.

Конвертація розраховується у співвідношенні 1 бонус = 1 грн.

Як користуватися картою лояльності Respect.

При покупці в магазині Respect необхідно пред'явити карту клієнта Respect касиру до початку сканування товару.

При розрахунку бонусами, касир знімає суму бонусів зазначену покупцем, яка не перевищує залишок по картці а так само не перевищує 30% поточної вартості товару. Всі операції з нарахування і розрахунку бонусами відображаються в чеку.

Для отримання бонусів на карту власник повинен використовувати на касі безпосередньо карту лояльності Respect, а не електронні носії (смартфони, планшети і т.д.)

Списання / нарахування не проводиться у разі відсутності картки лояльності Respect.

 

3) Додаткові умови програми лояльності

Карти клієнта Respect діють у всіх магазинах мережі Respect. Накопичені бонуси покупець може використовувати для часткового розрахунку за товари, не більше 30% від поточної вартості товару.

Дана карта не є іменною.

Діє в період розпродажу, але може обмежуватися по нарахуванню або списанню в період деяких акцій, розпродажу або спец пропозицій.

Бонуси за картками лояльності не сумуються.

 

При поверненні товару, за який були нараховані бонуси, сума нарахованих бонусів знімається з рахунку покупця. У разі мінімального балансу бонусів на карті лояльності, при поверненні товару і повернення нарахованих бонусів, допускається негативний баланс карти тобто мінус.

Бонуси, якими був сплачений товар - перераховуються на картку покупця.

 

Активація картки клієнта проводиться відразу при видачі. Обробка персональних даних, за умови їх коректного внесення в анкету, проводиться протягом 14 робочих днів після отримання карти покупцем. Накопичення бонусів починається з першої покупки з використанням карти Respect. Розрахунок бонусами можливий тільки активною картою.

 

Компанія залишає за собою право змінювати умови програми лояльності. Попереднє повідомлення учасників програми про зміну умов - не обов'язкове.

Співробітники мережі Respect, які проводять розрахунок з покупцем, мають право відмовити заявнику в участі в програмі, в разі відсутності технічної або іншої можливості для цього, на момент звернення.

 

Компанія Respect не несе відповідальності за несанкціоноване використання картки клієнта.

 

Компанія залишає за собою право призупинити або повністю зупинити участь в програмі будь-якого її учасника без попереднього повідомлення шляхом блокування карти.

 

Якщо карта лояльності Respect загублена

Якщо власник карти виявив втрату карти, необхідно звернеться в будь-який салон мережі Respect і заповнити заяву (безпосередньо власником карти), в якому вказується старий номер карти (загубленої) і персональні дані власника карти.

При цьому стара (загублена) карта відразу блокується, а залишок бонусів не переноситься на нову (видану) карту.

Якщо покупець не пам'ятає номер старої (загубленої) карти, він може знайти цю інформацію в будь-якому чеку, в якому була використана карта Respect. Також, клієнт може звернутися в будь-який магазин мережі Respect із запитом знайти його карту Respect в базі даних покупців, за умови, що при придбанні карти, клієнт заповнював анкету і вказував правильні персональні дані.

 

Всі карти, які були загублені і не заявлені на втрату - блокуються і утилізуються. Відповідно, всі бонуси за такими картками - анулюються. Дані карти відновленню не підлягають.

 

4) Термін дії бонусів

Накопичені бонуси діють протягом одного календарного року. Залишок бонусів по карті фіксується за станом на перше січня наступного року. Всі не використані протягом січня наступного року бонуси, які були накопичені протягом попереднього періоду - автоматично списуються з рахунку клієнта 1 лютого.

Бонуси, які були накопичені протягом січня нового періоду, діють до 1 лютого наступного року.

 

5) Конфіденційність і законність

Заповнюючи анкету для участі в програмі лояльності мережі Respect, які містять персональні дані, покупець надає свою однозначну згоду з умовами програми лояльності мережі Respect і можливість зберігання, обробки, використання персональних даних користувача і передавати третім особам, якщо це не суперечить Закону "Про захист персональних даних ».

 

Отримання, обробка або використання персональних даних покупців, надає мережі Respect можливість вдосконалити програму лояльності на підставі вивчення споживчого попиту, проводити різноманітні маркетингові та рекламні заходи, надавати ще більше переваг постійним покупцям мережі Respect.

 

Компанія Respect не несе відповідальності за недостовірність зазначеної в анкеті клієнтом інформації, щодо його персональних даних, а також даних, які не підтверджені підписом клієнта в анкеті.

 

Всі права і обов'язки сторін визначені в Законі України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297- VI.

 

У Вас остались вопросы? Позвоните нам!

(044) 384-1552, (095) 665-4905,  (098) 214-7686, (093) 903-5264 в Киеве

С Уважением Администрация Интернет-магазина "Respect"

ОНОВЛЕНИЙ RESPECT
ЗАПРОШУЄМО ДО НАШИХ НОВИХ МАГАЗИНІВ!
top