Бонусна програма

УНІКАЛЬНО, ЦІКАВО І ПРОСТО!

 

Тепер не потрібно носити з собою бонусну пластикову картку нашого бренду, ми припиняємо їх виробництво.

Скануй Qr-код або переходь за посиланням http://bit.ly/respect-ua, та реєструй ЕЛЕКТРОННУ картку за допомогою чат-боту в улюбленому месенджері — Viber або Telegram. Роби свій внесок в обмеження використання пластику.
 
Додаткові бонуси:
 
• Можливість керувати анкетними даними;
• Можливість керувати сповіщеннями (вимкнути/ввімкнути);
• Можливість керувати карткою (заблокувати/розблокувати);
• Можливість отримувати новини компанії;
• Можливість відслідковувати найвигідніші пропозиції компанії;
• Можливість переходу у соціальні мережі компанії та на сайт;
• Можливість переглянути список та адреси всіх магазинів мережі.
Визначити маршрут до найближчого по геолокації;
• Можливість відправити запит на зворотній дзвінок менеджера.
Приєднуйся, будь завжди на крок попереду з RESPECT.
#respectukraine #respectfamily #любисильніше

 

Наше завдання - задоволення потреб покупця і підвищення його очікувань за допомогою донесення до нього основних цінностей компанії. Це досягається за допомогою:

-пропозиції тільки високоякісного взуття;

-затишної атмосфери магазину;

-доброзичливого індивідуального обслуговування.

Дотримання цих умов - запорука перетворення звичайних відвідувачів в наших постійних покупців.

Положення про програму лояльності Respect

 

1. Загальні положення

 

Це положення визначає умови участі в Програмі Лояльності Respect,  яка діє на території України в мережі магазинів Respect та Інтернет магазині за адресою https://respect-shoes.com.ua

Програма Лояльності – комплекс  дій і заходів, які надають можливість одержувати і використовувати Бонуси при здійсненні покупки в місцях дії Програми.

Лояльність – нарахування бонусу за витрачені гроші або списання бонусів замість грошового розрахунку.

Карта лояльності – пластикова або віртуальна (в Чат Боті) картка, яка має унікальний ідентифікаційний номер, дає право Учаснику Програми на нарахування\списання бонусів за  придбані товари.

Власник Карти Лояльності - особа, я отримала Картку,

Бонус – умовна одиниця економії, що нараховується на індивідуальний рахунок Учасника Програми при здійсненні ним придбання товарів, які реалізуються у рамках Програми, а також за виконання певних дій у рамках спеціальних пропозицій і акцій Програми.

1 Бонус=1 гривня

Термін дії карт лояльності – не обмежений.

Анкета покупця – додаток до карти лояльності, що містить інформацію про покупця та умови отримання карт лояльності, можливості даних карт.

 

2) Умови програми лояльності

 

Щоб приєднатись до клубу постійних клієнтів Respect необхідно:

Відсканувати  Qr-код або перейти за посиланням http://bit.ly/respect-ua, та зареєструвати  ЕЛЕКТРОННУ картку за допомогою чат-боту в месенджері — Viber або Telegram.

• при покупці клієнт може розрахуватися накопиченими бонусами, а не грошовими котами

• накопчені бонуси не виплачуються покупцеві в грошовому еквіваленті

• Програма лояльності діє для всіх власників карток мережі Respect, що зареєстровані в чат боті

• при покупці з карткою Respect на персональний рахунок клієнта нараховуються бонуси в розмірі 5% від суми чека за кожну зроблену покупку

• бонуси нараховуються на суму чека після вирахування всіх діючих знижок і суми, що сплачується безпосередньо бонусами

• при розрахунку за покупку покупець може використовувати бонуси для оплати товару. Сума використаних бонусів не може перевищувати 30% від вартості товару після вирахування всіх діючих знижок.

• якщо діюча знижка на товар дорівнює 50% або більше розрахунок бонусами неможливий.

Нарахування бонусів  відбувається за правилами роботи бонусної програми.

• конвертація розраховується у співвідношенні 1 бонус = 1 гривня

• при розрахунку бонусами касир знімає суму бонусів, зазначену покупцем, яка не перевищує 30% від поточної вартості товару. Всі операції з нарахування і розрахунку бонусами відображаються в чеку

• карти клієнта діють у всіх магазинах мережі Respect та на сайті respect-shoes.com.ua

• бонуси за картками лояльності не сумуються

• при поверненні товару, за який були нараховані бонуси, сума нарахованих бонусів знімається з рахунку покупця. У разі мінімального балансу мінімального балансу бонусів на карті лояльності, при поверненні товару і поверненні нарахованих бонусів, допускається негативний баланс карти. Бонуси, якими був сплачений товар - перераховуються на картку покупця.

• активація картки клієнта проводиться відразу при реєстрації карти у Чат боті. Накопичення бонусів починається з першої покупки з використанням карти. Розрахунок бонусами можливий тільки активною картою

• компанія залишає за собою право змінювати програми умови лояльності. Попереднє повідомлення учасників програми про зміну умов – не обов’язкове 

• співробітники мережі Respect, які проводять розрахунок з покупцем, мають право відмовити заявнику в участі в програмі, в разі відсутності технічної або іншої можливості для цього, на момент звернення.

• компанія Respect не несе відповідальності за несанкціоноване використання карти клієнта

• компанія залишає за собою право призупинити участь в програмі лояльності будь-якого учасника шляхом блокування карти, без попереднього повідомлення

 

4) Термін дії бонусів

 

• накопичені бонуси діють протягом одного календарного року. Залишок бонусів по карті фіксується за станом на 1 січня наступного року. Всі невикористані протягом січня наступного року бонуси, які були накопичені протягом попереднього періоду – списуються з рахунку клієнта 1 лютого.

• бонуси, які були накопичені протягом січня нового періоду, діють до 1 лютого наступного року.

 

 

5) Конфіденційність і законність

 

• заповнюючи персональні дані в анкеті Чат боту, покупець надає свою однозначну згоду з умовами програми лояльності мережі Respect і можливість зберігання, обробки, використання персональних даних користувача  та передачу третім особам, якщо це не суперечить Закону "Про захист персональних даних»

• отримання, обробка або використання персональних даних покупців надає мережі Respect можливість вдосконалити програму лояльності на підставі вивчення споживчого попиту, проводити різноманітні маркетингові та рекламні заходи, надавати ще більше переваг постійним покупцям мережі Respect

• компанія Respect не несе відповідальності за недостовірність зазначеної в анкеті клієнтом інформації, щодо його персональних даних

 • всі права та обов’язки сторін, визначені в Законі України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297- VI.

 

 

У Вас залишилися питання? Телефонуйте нам!

(095) 665-4905,  (098) 214-7686, (093) 903-5264

З повагою Інтернет-магазин Respect

 

top